掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

陳榮峻:新婚吳香倫患肺炎 陳榮峻:個肺花晒! __,陳榮峻,吳香倫,

肺炎都仲去到度蜜月!63歲陳榮峻同58歲吳香倫共譜「黃昏戀」,今年結婚兼到歐洲上郵輪度蜜月,認真甜蜜。但背後原來老婆患病,二人於蜜月出發前,吳香倫因久 ...


肺炎都仲去到度蜜月!


63歲陳榮峻同58歲吳香倫共譜「黃昏戀」,今年結婚兼到歐洲上郵輪度蜜月,認真甜蜜。但背後原來老婆患病,二人於蜜月出發前,吳香倫因久咳未愈,睇醫生發現患上肺炎,險些去不到旅行!

陳榮峻回覆東網稱:「今朝我去行山,佢都行唔到,氣喘,最後佢坐喺度等我行完返嚟就走!」其實今次老婆的病,他很有陰影,因為他的前妻亦因病而離世,今次他特別緊張,並稱:「都三個月啦,香倫都好番八成,我都放心!(突然肺炎?)可能嗰輪因搞結婚太忙!肺炎可大可小,都嚴重,睇到張肺片,一邊肺一半花晒,另一邊肺3分1花晒!我個女都喺紐西蘭做護士,佢睇完片都覺得冇理由冇事!不過我個醫生當時話,肺炎都可以畀我哋出埠去度蜜月,但肺結核就會通知衞生署,禁止我哋出境!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!