掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

江嘉敏:打麻雀「通電」!江嘉敏欣賞男友有耐性 __,江嘉敏,

江嘉敏講起男友即甜絲絲。無綫小花江嘉敏(Kaman)早前被東網獨家踢爆與電競公司高層Anthony拍拖,今日她隨劇集《殺手》的攝製隊出發往台灣拍外景, ...


江嘉敏講起男友即甜絲絲。


無綫小花江嘉敏(Kaman)早前被東網獨家踢爆與電競公司高層Anthony拍拖,今日她隨劇集《殺手》的攝製隊出發往台灣拍外景,提到戀情,她甜絲絲說:「係拍拖,拍咗冇幾耐,剛開始,好好彩畀大家見到。(佢係電競公司高層,大家打機識?)都有打機,但係由朋友介紹認識,新年拜年一齊食飯,佢哋打麻雀,我唔識,我坐正喺佢隔籬睇,覺得佢都好有耐性,因為我不斷咁問打麻雀嘅嘢,佢都不厭其煩咁答,我好欣賞佢咁有耐性。(見咗家長未?)未有咁快,剛開始,穩定啲先。」

她指對方初時並不知道她的藝人身份,因為對方在外國讀書,又笑言:「佢話所有嘅運氣都用晒嚟識我,我當日一坐喺佢隔籬佢就贏咗嚦咕嚦咕,以台灣牌嚟講應該係好大。」

今次Kaman要在台灣逗留三星期,問她會否掛住男友?她口硬稱不會特別掛住,至於男友會否到當地探班?她出口術說:「唔知佢會唔會過嚟,我生日要喺當哋過,記住睇訪問,識做(期唔期待有驚喜?)抱希望,但佢唔係一個好浪漫嘅人。」兩人被影到在西貢寓所出入,問他們是否同居,Kaman否認:「唔係,我為咗近公司,所以租嚟住,有時我太夜或者太早出門,佢會嚟車我返工,佢咁做,呢方面會加分。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!