網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月24日 星期三

李美慧(真名:李斯庭):晒天倫樂!李美慧:小糖心像一粒小豆 __,李美慧,

李美慧與老公抱住囡囡合照,充滿愛!前港姐李美慧(Vivi)日前為年長25歲嘅商人老公曾文豪誕下囡囡「小糖心」,Vivi早已上載咗兩張同老公抱住囡囡嘅側 ...


李美慧與老公抱住囡囡合照,充滿愛!


前港姐李美慧(Vivi)日前為年長25歲嘅商人老公曾文豪誕下囡囡「小糖心」,Vivi早已上載咗兩張同老公抱住囡囡嘅側面相,今日終於將囡囡嘅正面曝光,果然同Vivi所講一樣,B女似足爸爸曾文豪,相當之可愛!

父母齊齊望住B女,幸福滿瀉,Vivi感觸留言:「好大感觸,前幾晚同樣的地方,那時的她還在我的肚子裏,而我每晚都幻想她是甚麼樣子?😄沒有想到相隔幾日,❤️小糖心已經在我身邊了🐣十分之可愛和神奇,小糖心像一粒小豆一樣」。充滿愛!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!