網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月24日 星期三

冰天雪地浸地熱溫泉 超蓮去冰島晒泳衣相 __,何超蓮,

楊千嬅陪丁子高到冰島開工,遺憾未能看到北極光。
楊千嬅陪丁子高到冰島開工,遺憾未能看到北極光。楊千嬅日前陪老公丁子高去冰島拍廣告,趁空檔去睇北極光,可惜失望而回。千嬅接受《蘋果》訪問時說:「諗住可以 ...


楊千嬅日前陪老公丁子高去冰島拍廣告,趁空檔去睇北極光,可惜失望而回。千嬅接受《蘋果》訪問時說:「諗住可以睇吓北極光,點知留喺冰島嗰兩日,日日都落雨,完全睇唔到。」她還說:「我哋喺香港都係各有各忙,見面時間唔多,所以我知佢要嚟拍嘢,就跟埋嚟幾日,順便為新歌拍啲宣傳片。」



超蓮到冰島不忘派福利,大晒泳衣照。互聯網圖片 超蓮到冰島不忘派福利,大晒泳衣照。互聯網圖片

同樣去了冰島旅行的賭王千金何超蓮,雖然面對當地氣溫只有5度左右,不過她都不忘派福利,還在Ig貼出數張浸溫泉的泳衣照,超蓮留言:「其實三年前就來過冰島,當時沒有去到Blue Lagoon很遺憾,這次來拍攝第一天就去了,天氣還很好!」

採訪:鍾國仁




鍾意就快D Share啦!