掃呢頁CODE去手機

2018年10月3日 星期三

洪欣:【網民唔信】洪欣現身解說疑似家暴事件 __,洪欣,

原來係咁……藝人洪欣尋晚喺微博發文話:「打女人的男人要不得。」立即引爆家暴疑雲,加上洪欣身邊嘅工作人員話聯絡唔到佢,令到事件更加似層層,短短數小時已經 ...


原來係咁……


藝人洪欣尋晚喺微博發文話:「打女人的男人要不得。」立即引爆家暴疑雲,加上洪欣身邊嘅工作人員話聯絡唔到佢,令到事件更加似層層,短短數小時已經有超過6千個留言關心洪欣嘅情況!啱啱洪欣終於喺微博蒲頭現身解畫,佢話之前句說話原來係講緊早前內地一單老婦無辜被打嘅新聞,對於令到咁多人擔心,佢就話好抱歉!

雖然洪欣已經走出嚟澄清,不過事件仲未完結,因為佢講緊單新聞係一個18歲男子喺街度發脾氣,一位老奶奶路過好心勸告,結果畀年輕男子暴打,有部分網民就質疑18歲男子同老奶奶竟然可以寫成男人同女人,懷疑洪欣係掩飾慘遭家暴嘅真相。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!