掃呢頁CODE去手機

2018年10月3日 星期三

李丞責:李丞責「包機」睇風水!帶老婆歐遊朝聖 __,李丞責,

李丞責與太太劉倩婷乘坐私人飛機到歐洲睇風水,寓工作於娛樂。堪輿學家李丞責與前港姐冠軍太太劉倩婷日前乘私人飛機到歐洲睇風水,令他們大開眼界,完全感受到奢 ...


李丞責與太太劉倩婷乘坐私人飛機到歐洲睇風水,寓工作於娛樂。


堪輿學家李丞責與前港姐冠軍太太劉倩婷日前乘私人飛機到歐洲睇風水,令他們大開眼界,完全感受到奢華氣派生活,他說:「架飛機係我朋友嘅,佢知我七、八日內要飛巴黎、日內瓦、倫敦同摩納哥,所以邀請我哋坐私人飛機方便出入。」

坐觀光船睇首飾騷

他透露今次主要獲蕭邦錶總裁Caroline Scheufele邀到日內瓦睇風水,又參觀位於瑞士的古堡,還出席品牌與另一化妝品牌合作於河邊舉行的首飾騷,劉倩婷激讚:「大會喺碼頭搭咗天橋行騷,我哋坐觀光船睇,另有一番風味。」

參加皇室拍賣晚宴

兩夫婦此行還到摩納哥出席阿爾拔王子(Prince Albert of Moncco)舉行的私人皇室拍賣晚宴,當晚拍賣反應熱烈,最後籌得二億港元,李丞責說:「摩納哥係一個好細嘅國家,位置近海洋,所以佢哋好着重環保,當晚不停傾環保議題。」他們還參加了設計師Elie Saab在巴黎舉行的時裝騷,更獲對方邀請出席在其寓所舉行的After Party,劉倩婷說:「佢屋企可以望到巴黎鐵塔,好靚!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!