網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年10月13日 星期六

怕尷尬行開 許靖韻後悔冇睇衛詩雅拍床戲 __,衛詩雅,許靖韻,

怕尷尬行開許靖韻後悔冇睇衛詩雅拍床戲日前,許靖韻(Angela)作曲兼主唱嘅國語歌《事與願違》MV出街,MV女主角搵嚟同門師姐衛詩雅(Michelle ...


  • 怕尷尬行開 許靖韻後悔冇睇衛詩雅拍床戲


  • 日前,許靖韻(Angela)作曲兼主唱嘅國語歌《事與願違》MV出街,MV女主角搵嚟同門師姐衛詩雅(Michelle)擔任,男主角就係Trivago廣告男黎學勤(Jeffery)。MV由一套微電影情節剪輯出嚟。

    微電影講述Michelle與男友Jeffery拍拖多年,Michelle發現他經常收到另一名女子WhatsApp,發現男友偷食,當面質問點知反被男友拳打腳踢,最後一個結局係Michelle原諒男友和好如初、另一個就係選擇分手重新出發,所以電影名分別係《疑人勿戀》同埋《戀人勿疑》。

    如果自己遇到微電影中嘅情況,Angela就話:「頭幾次都會選擇原諒,因為覺得好愛,或者唔想分開,但到過咗底線嘅時候,就要忍痛分手。」Michelle細個時都有試過睇男朋友電話,「而家大個咗一定唔會咁做,因為你一定會喺佢電話入面發現到你對佢唔滿意嘅嘢,所以而家嘅我如果搵到一個我好愛嘅男朋友,我唔會睇佢電話,我會選擇唔去知,大家有空間。」

    至於Michelle同Jeffery嘅床戲,Angela興奮表示「第一次睇人拍床戲,覺得好新鮮。一開始覺得好尷尬,就出咗去食嘢,而家諗番覺得好後悔,應該要睇晒佢。」

    立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

    按此連結:http://bit.ly/next28app


    鍾意就快D Share啦!