掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

萬千星輝頒獎禮2018:張衞健入圍爭視帝 徐榮:對佢好有信心! __,張衞健,

力撐兄弟!由藝人張衞健孭飛的劇集《大帥哥》,早前被指無緣入圍角逐頒無綫的頒獎典禮,不過今日劇集卻在提名名單上。張衞健更有份角逐最佳男主角及最受歡迎電視 ...


力撐兄弟!


由藝人張衞健孭飛的劇集《大帥哥》,早前被指無緣入圍角逐頒無綫的頒獎典禮,不過今日劇集卻在提名名單上。張衞健更有份角逐最佳男主角及最受歡迎電視男角色,對此,身在南非陪太太度假的他表示:「開心開心,好開心,緊係開心有得提名已經好開心,希望觀眾鍾意,有冇獎攞都唔緊要。」

劇中的演員徐榮對此並不感到意外﹕「其實套劇12月3號播出,我之前都估計得到,有張衞健嘅劇出街,大家一定好想睇,一定會入圍,我對佢嘅角色有信心,因為大家都知道佢係集體回憶,大家都想睇佢嘅演出。(你睇好邊個奪視帝?同劇嘅洪永城同張衞健都有份入圍。)梗係大哥張衞健,洪永城第二,佢都OK。(頒獎禮係12月16號舉行,《大帥哥》播得幾集,會唔會覺得好蝕底?)都唔會,張衞健嘅觀眾緣係積落嚟,大家都好期待睇佢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!