掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

吳雨霏:帶囝囝去旅行 吳雨霏晒埋身餵奶相勁溫馨 __,吳雨霏,霏,miss A,

吳雨霏同囝囝去旅行。歌手吳雨霏(Kary)自從生咗囝囝Asher之後,一直都專心相夫教子,佢前排產後復出,話要慢慢適應工作。呢日佢趁得閒,帶埋囝囝去旅 ...


吳雨霏同囝囝去旅行。


歌手吳雨霏(Kary)自從生咗囝囝Asher之後,一直都專心相夫教子,佢前排產後復出,話要慢慢適應工作。呢日佢趁得閒,帶埋囝囝去旅行,仲喺ig story上載咗張埋身餵奶相,成個畫面好有愛同好溫馨!

好多人都話同小朋友去旅行要帶好多嘢,呢點Kary都好認同,但就話其實一切都係值得,並以英文留言:「他們提醒我們放慢腳步,我們打破常規,記住真正重要的事情。我們不僅僅是為了建立他們的記憶,而是為了建立他們的心靈。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!