掃呢頁CODE去手機

2018年11月23日 星期五

拍劇撩動內心 __,

張衞健拍過不少令人難忘的劇集,《西遊記》的孫悟空令他事業更上一層樓。劇照
下月播出的《大帥哥》,是00年播出的《小寶與康熙》後,張衞健在無綫復出的第一套劇。當年離開,健仔表示皆因96年拍完《西遊記》傾續約時,有人對他說:「你 ...


下月播出的《大帥哥》,是00年播出的《小寶與康熙》後,張衞健在無綫復出的第一套劇。當年離開,健仔表示皆因96年拍完《西遊記》傾續約時,有人對他說:「你張衞健唔黐毛嘅話,係唔值錢嘅!」不甘被睇死的健仔便離開。健仔自覺當年欠了觀眾一個交代:「我由走嗰刻,感覺好似同觀眾不辭而別,咁多年我有一句說話,積咗個心最底層,成日都會迴響,隱隱地覺得我欠香港觀眾一套劇!」



92年《我愛牙擦蘇》 92年《我愛牙擦蘇》

《大帥哥》雖於「炮灰期」播出,但健仔慶幸有網民支持:「好快已感覺開心,因為見到網民寫:『還我《大帥哥》』,我睇到好warm,原來佢哋真係掛住我!」近年他拍內地劇為主,健仔坦言珍惜拍港劇的機會:「我會同自己講:『張衞健,你下次再用廣東話喺香港拍長劇係幾時?』每場戲設計對白身體語言,我都enjoy!」




鍾意就快D Share啦!