網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月24日 星期六

夫妻同時上網報喜嘉穎陳凱琳結婚3個月「將有小寶貝」 __,

新婚才三個月的嘉穎,前晚與太太Grace在Ig貼出合照,公佈陀B喜訊。互聯網圖片
新婚才三個月的嘉穎,前晚與太太Grace在Ig貼出合照,公佈陀B喜訊。互聯網圖片鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)8月在峇里島舉行婚禮,結婚才三個月,兩人前 ...


鄭嘉穎與陳凱琳(Grace)8月在峇里島舉行婚禮,結婚才三個月,兩人前晚同時在Ig宣佈造人成功,嘉穎撰文興奮地表示:「我們家庭將會有一個小寶貝!」陳凱琳同時報喜,嘉穎冧爆回應:「辛苦你啦老婆!」兩公婆隔空放閃。陳凱琳爸爸昨日接受傳媒訪問,亦開心地說:「生仔生女佢哋都冇所謂,平常心。」

現年49歲的鄭嘉穎與27歲的陳凱琳拍拖三年,今年8月在峇里島舉行婚禮,當時更一度傳出兩口子屬「雙喜臨門」,一對新人否認傳聞,不過不少有份出席婚禮的好友,都同聲希望這對新人早生貴子。嘉穎及Grace終於傳出好消息,在前晚感恩節,同於Ig宣佈已經造人成功!

鄭嘉穎於Ig以中文寫道:「感恩節,一個為了慶祝和感激我們所擁有的節日。在這個特別的日子裏,我和我太太想分享一份大禮物,就是我們家庭將會有一個小寶貝!雖然在成為父母的道路上仍然有很多東西要學習,但我們承諾,會盡最大的努力去照顧我們家庭的最新成員!」他同時上載一張與Grace開心相擁的照片,十分溫馨。Grace亦上載了同一張合照,留言內容跟嘉穎一樣,不過就換上了英文版本,老公嘉穎冧爆回應:「辛苦你啦老婆!」好友楊千嬅、馮盈盈、黃心穎及袁偉豪等亦有留言恭喜他們。



嘉穎前晚出席電影煞科宴時,對太太懷孕一事隻字不提。攝影:沈健程 嘉穎前晚出席電影煞科宴時,對太太懷孕一事隻字不提。攝影:沈健程
Grace與嘉穎8月在峇里完婚,有不少藝人好友專程到賀。資料圖片

Grace與嘉穎8月在峇里完婚,有不少藝人好友專程到賀。資料圖片
陳爸爸笑說燉補品等任務,將交由陳媽媽負責。

陳爸爸笑說燉補品等任務,將交由陳媽媽負責。

陳爸爸心情靚爆

大批記者昨日到Grace位於九龍塘的娘家等候,見到即將榮升外公的陳凱琳爸爸心情大靚,被問到Grace有幾多個月身孕時,陳爸爸未有回答,但仍笑笑說:「呢啲你問番佢啦。」再問他會否為Grace燉補品,陳爸爸說一切會由老婆負責,因為他不懂得煮,最多都是跟Grace兩夫婦去食飯。至於Grace及嘉穎初為人父母有否緊張?陳爸說話:「都係一般父母心情啦。生仔生女佢哋都冇所謂,平常心。」



沈卓盈、龔嘉欣、譚凱琪及Grace同屬「少婦聯盟」成員,對於好友有喜,沈卓盈昨日回覆傳媒查詢時表示:「我都係啱啱先知,已經恭喜咗哈哈,祝她生個肥肥白白又可愛嘅BB,三年抱三。」問到她想不想做BB契媽,沈卓盈說:「應該好多人爭住做。」至於另一成員龔嘉欣則表示:「我哋少婦聯盟個個都好戥佢同嘉穎開心,會一齊好好照顧佢。」而譚凱琪亦坦言對BB會錫到燶:「我知道時也非常開心,Grace是我們少婦聯盟第一位媽媽,我們幾個少婦一定會很寵她的寶寶。」



Grace(右)宣佈懷孕,少婦聯盟成員譚凱琪(左)、龔嘉欣(左二)及沈卓盈都送上祝福。互聯網圖片

Grace(右)宣佈懷孕,少婦聯盟成員譚凱琪(左)、龔嘉欣(左二)及沈卓盈都送上祝福。互聯網圖片
馬國明(右)、唐詩詠(中)都替大佬嘉穎感到開心。資料圖片

馬國明(右)、唐詩詠(中)都替大佬嘉穎感到開心。資料圖片

唐詩詠:錫到佢燶

其他圈中友人,亦紛紛向嘉穎及Grace送上祝福。《鐵馬尋橋》兄弟班的唐詩詠昨日回覆傳媒時說:「好戥好戥嘉穎開心,唔單止搵到一個同佢一生一世嘅人,𠵱家仲有埋個BB,我知呢個係佢最想擁有嘅嘢,好祝福大佬同大嫂。」唐詩詠表示這個BB是眾多好友之中首個新生命,所以她十分期待:「呢個BB嘅出現,我哋幾兄弟姊妹一定錫到佢燶,我哋咁多個第一個BB,期待佢出現。」而馬國明就認叻:「我梗係好戥佢開心,一早恭喜咗佢喇!」

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪、陳杰、唐心悠




鍾意就快D Share啦!