網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

【女主持炒外國樓勁賺】嫁有米銀行家玩神秘 43歲丘凱敏追B:愈急愈冇(足本版) __,丘凱敏,

雖然丘凱敏同呢位男士隔開咁遠行,你咪以為佢哋唔識喎。是咁的,做了人妻六年,她一直收埋有米銀行家老公,非常神秘。呢日她跟疑似老公黎先生的中年男士,一人推 ...




雖然丘凱敏同呢位男士隔開咁遠行,你咪以為佢哋唔識喎。

是咁的,做了人妻六年,她一直收埋有米銀行家老公,非常神秘。

呢日她跟疑似老公黎先生的中年男士,一人推住一件行李回家,他們一直隔開幾個身位扮唔識。見路人多,丘凱敏更愈行愈遠。

後來在大廈入口,丘凱敏好有默契地停低,等對方幫她拎行李,之後就一起步入大堂。

丘凱敏大讚老公有128分,又話老公好孝順,為人幽默又叻仔,但結婚那麼久,她一直好保密,更話不想被人影到。怪不得行到離行離迾

12年於加拿大結婚時,只有家人出席,她沒穿婚紗,一切從簡。她和老公喜歡小朋友,連對住朋友個仔她都極冧,就知她多想生B但她話要睇個天,有時這些事急不來,愈急愈冇。

那麼保護老公,可能跟以前曾經苦戀黃子雄有關,丘凱敏從未正面講過他,只說曾跟一位藝人拍拖,她自言是一個缺乏安全感的人,雖然對方不算太紅,但忙到兩個星期先見到一次面,她覺得長痛倒不如短痛。反而老公夠成熟穩重,給她安全感。

之前狂接司儀工作的丘凱敏,08年成為無綫最賺錢藝人,但她好節儉,話自己用七成收入來儲蓄、用兩成來投資、用一成來消費。十份一收入已經夠她租樓、養車和養自己,可想而知她賺得不少呢!

賺到錢她就在倫敦、加拿大,甚至澳門買樓,全部都勁賺,難怪她話投資磚頭最穩陣。加上老公有米,她現已經半退休,打風流工喇!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!