網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

【古董車值錢】強國人要全白車似救護車 懷舊車老闆:佢老婆衝關生仔容易啲 __,強國,中國,

「老爺車好似細路咁,你要去錫佢,好好地照顧佢,唔可以擺露天㗎,佢會發脾氣㗎。」即使古董車維修費動輒數十萬,香港仍不乏一眾車迷為之瘋狂。懷舊車老闆Pau ...




「老爺車好似細路咁,你要去錫佢,好好地照顧佢,唔可以擺露天㗎,佢會發脾氣㗎。」即使古董車維修費動輒數十萬,香港仍不乏一眾車迷為之瘋狂。懷舊車老闆Paul愛車如命,不光是下雨,太晴朗的天氣下也不忍「愛車」馳騁公路。

香港的老爺車文化並不普及,不少人覺得這只是「成功人士」的娛樂產物。Paul坦言在香港依照自己興趣做生意很痛苦,除了因為古董車屬小眾消遣外,環境更是一大限制。「外國地方夠大,有自己車房,有啲車要整一年半載。地方不夠大既話,你接唔到其他生意,呢個月就食穀種啦。」

因為香港老爺車市場小,近年開始有內地客訂車。Paul坦言內地客「比香港人奇怪」,有很多「估佢唔到」的想法。「佢要求全車都係白色,內籠、地毯,乜都要白色,原來因為佢太太準備落香港生仔,佢知道香港救護車係白色。咁白色既車, 驟眼望似救護車,到時佢老婆喺入面,衝關生仔咪容易啲。」

玩古董車在緣分以外,更要落足心機,事關單單零件就令人大感頭痛。古董車過熱的機會比一般汽車大,電池漏電風險也不容忽視,隨時會在馬路上跪低。Paul需要24小時候命出門救車。「所以我做緊呢份工係唔正常㗎,凌晨兩點幾有客打電話嚟,話停喺隧道口,我要飛過去救。」原裝福士第二代麵包車,單維修都要三十萬,不包括牌照服務費用和運費。

雖然老爺車陰晴不定,但具有升值能力,每年有約20%至30%的升值空間。其實鍾意老爺車嗰班人,好多都「講心唔講金」。「當你一腳踏入去玩老爺車,講得難聽啲係死門關。你架車與別不同,你會好錫佢,冇得返轉頭㗎啦。」

編撰:張怡

錄影:林金展 林志謙

鍾意就快D Share啦!