網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

要女兒守護爸爸 __,

鮑姐和方平婚後育有一女(右),如珠如寶。資料圖片
每拍一部作品,鮑起靜坦言最開心是令她對人生有更多的體會。她的第一部台灣電影《生生》,下周五在港上映不但探討生命,還有關母女情,她對生命有另一番體會︰「 ...


每拍一部作品,鮑起靜坦言最開心是令她對人生有更多的體會。她的第一部台灣電影《生生》,下周五在港上映不但探討生命,還有關母女情,她對生命有另一番體會︰「喺戲中試過距離死亡倒數三個月,𠵱家對生死坦然啲,冇咁驚,我好鍾意喺醫院同個女告別嗰場,嗰刻佢先喺個女面前表露軟弱一面,呢場好人性化,好感人。」



踏入70,眼看身邊的好友相繼離世,鮑姐突然覺得離死亡很近,更有話要對女兒說︰「囡囡,如果爹哋走先,媽咪沒問題,但如果媽咪走先,剩番爹哋,你一定要照顧佢,因為爹哋自小就係個驕傲嘅人,你千祈唔可以掟佢去老人院,幾時我都為佢諗多啲。」愛到生離死別仍是愛,鮑姐一生最自豪的,就是守得住自己的愛情。




鍾意就快D Share啦!