網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月2日 星期五

【又白又滑】兩索人妻相遇 李明慧豹紋上身顯貴氣  __,李明慧,

兩位人妻同樣是媽咪級,但依然keep得好好。
現年42歲嘅李明慧,係97年港姐亞軍,當年冠軍及季軍分別係翁嘉穗同佘詩曼。當年,李明慧卸任後未有留在娛樂圈發展,01年起更加冇晒消息,神隱多年嘅佢,舊 ...


現年42歲嘅李明慧,係97年港姐亞軍,當年冠軍及季軍分別係翁嘉穗同佘詩曼。當年,李明慧卸任後未有留在娛樂圈發展,01年起更加冇晒消息,神隱多年嘅佢,舊年先被傳媒發現喺香港出現,原來佢喺03年已經嫁咗俾已故教育家陳樹渠嘅二仔陳燿陽,婚後嘅佢,大多時間都在美國生活,近年先回流返港,而她更為老公生咗一對龍鳳胎,依家過住少奶奶生活。



噚晚陳伶俐喺Ig貼咗一張佢同李明慧嘅合照,然後寫住:「『緣份』確實很奇妙...會遇上的總會『遇上』」,原來兩人在香港偶遇,再來一張合照。相中可見,經過悉心打扮、穿上貼身豹紋衫的李明慧,狀態相當好,加上皮膚又白又滑,貴氣十足。不過,已經係三子之母嘅陳伶俐都唔輸蝕,41歲嘅佢依然保持童顏,兩位靚媽鬥省鏡。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



兩位人妻同樣是媽咪級,但依然keep得好好。 李明慧是97年港姐,陳伶俐參加96年算是師姐。(網上圖片) 李明慧是97年港姐,陳伶俐參加96年算是師姐。(網上圖片)
李明慧早年為老公誕下一對龍鳯胎。(網上圖片)

李明慧早年為老公誕下一對龍鳯胎。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!