網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月6日 星期二

【天水圍公屋起步】8億闊太陳少霞幫老公湊孫唔夠喉 中醫調理求慈菇椗(足本版) __,陳少霞,

陳少霞同老公、囝囝,一家三口好溫馨喎!咪住,係就係一家三口,不過係同孫仔啫。追番個仔?其實佢哋好想㗎,由前年結婚已經不斷努力。陳少霞說:「如果有就好感 ...




陳少霞同老公、囝囝,一家三口好溫馨喎!

咪住,係就係一家三口,不過係同孫仔啫。

追番個仔?其實佢哋好想㗎,由前年結婚已經不斷努力。

陳少霞說:「如果有就好感恩!」李文輝錫到孫仔燶,如果61歲嘅佢追到個仔,真係唔知會開心成點呀!

李文輝本身只有兩個女,擺酒嗰陣話明想有仔有女,快啲生仔,傳宗接代。陳少霞一直幫老公調理身體,希望快啲中獎。

佢話以前喺亞視做咗幾年中醫節目,訪問過無數中醫師,對中醫調理有一定心得,以前李文輝有三高,經佢調理,膽固醇無超標,血壓正常又沒有尿酸,個報告靚晒。

天水圍公屋出身嘅陳少霞,之前有不時返娘家。而就算依家住藍灣大屋,出入有司機,佢都親自買餸煮飯,照顧頭家。

除咗幫老公keep好身體,佢哋仲好有情趣,差不多每個月都度蜜月一次,去外地造人。

唔只錫住老公,連孫仔都照顧周到,難怪老公咁錫佢

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!