掃呢頁CODE去手機

2018年11月15日 星期四

周奕瑋:鄭裕玲加持大讚!周奕瑋遊東京拍到喊 __,鄭裕玲,周奕瑋,

周奕瑋推介嘅地方同美食連鄭裕玲都大讚!「日本達人」周奕瑋(Jarvis)主持的《周遊東京2》熱播中,原來當他完成29日拍攝工作剛回港,鄭裕玲(嘟嘟)已 ...


周奕瑋推介嘅地方同美食連鄭裕玲都大讚!


「日本達人」周奕瑋(Jarvis)主持的《周遊東京2》熱播中,原來當他完成29日拍攝工作剛回港,鄭裕玲(嘟嘟)已即時在網上幫手「打廣告」,大讚Jarvis推介的龍蝦拉麵!Jarvis笑說:「嗰時嘟姐話我知佢會去東京玩幾日,咁啱我又為節目做緊資料搜集,所以就寫低咗啲地方同美食推介畀佢,但估唔到佢真係有跟住去。(袋埋咗啲好嘢冇拍到出嚟?)有啲啦,但唔想嘥,會介紹畀身邊朋友囉。(諗過出書?)係有諗過嘅,但我唔想出旅遊天書,最多只會出本書用旅行相配上心路歷程嘅短文,我覺得咁樣啱自己多啲。」

重溫當年求學情懷

談到今次拍攝個程,Jarvis指可謂笑中有淚:「最難忘係我帶隊去當年自己留學經常光顧嘅一間料理店,嗰間舖頭由一對老夫婦開嘅,我想帶大家去重溫當年求學嘅情懷,出發前去信被婉拒咗,到埗後我親身再去一次,老夫婦已經唔認得我,但好願意同我傾偈,大家傾傾吓傾到喊晒,老太太突然答應我嘅要求,仲同我講『我連本地電視台都唔受訪,你真係第一個喇!』」

預早兩日去「踩場」

與上一輯節目拍攝只相隔短短8個月,Jarvis直言今次「難度」高,部分地方連自己亦未到過:「所以早咗兩日去『踩場』,坦白講拍上輯嘅時候,我諗都冇諗過可以有自己嘅節目,但篇幅所限,好似只拍咗一半嘢咁,加埋今輯就真係完滿喇,呢兩輯可以話玩晒整個東京,而且唔需要走回頭路!好記得我哋喺東京拍嘢時,香港、大阪等地都被巨風吹襲,但我哋大部分時間都風和日曬,真係好感恩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!