掃呢頁CODE去手機

2018年11月15日 星期四

王敏奕:女Rapper咒生性病 王敏奕被鬧做「小三」? __,小三,王敏奕,

真係睇到人𢱑晒頭?!藝人王敏奕同曾國祥拍拖四年,一直表現恩愛,仲不時傳出婚訊,睇嚟打風都打唔甩!不過今日有一位名叫火炭麗琪嘅Rapper喺igstor ...


真係睇到人𢱑晒頭?!


藝人王敏奕同曾國祥拍拖四年,一直表現恩愛,仲不時傳出婚訊,睇嚟打風都打唔甩!

不過今日有一位名叫火炭麗琪嘅Rapper喺ig story開Post爆粗鬧王敏奕,仲以「八婆」嚟稱呼對方,內容就指王敏奕搞散前度男友同另一半,不過就未有指明王敏奕係搞散火炭麗琪同男友,定係火炭麗琪代友人出頭。而火炭麗琪仲詛咒王敏奕生性病,又言:「你條八婆自己做過咩心照!」由於用字粗俗,加上佢直接Tag王敏奕,引嚟大批網民熱烈討論,但當事人王敏奕就未有任何回應。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!