掃呢頁CODE去手機

2018年11月15日 星期四

「小春鷄辣招morning call」暖爸黎諾懿瞓醒懵樣俾老婆公開 __,陳小春,黎諾懿,

自從黎諾懿做左爸爸之後,社交平台的照片除了工作,都離不開囝囝小春雞。昨晚,呢位超級暖爸就上載左小春雞的生活片,更留言︰「唔知幾時開始,峰峰懂得叫爸爸起 ...




自從黎諾懿做左爸爸之後,社交平台的照片除了工作,都離不開囝囝小春雞。昨晚, 呢位超級暖爸就上載左小春雞的生活片,更留言︰「唔知幾時開始,峰峰懂得叫爸爸起身,多謝媽媽的悉心教導,等爸爸冇覺好訓!」

片中黎諾懿正在睡覺,小春雞就爬上床大講"BB話"不停叫爸爸起身,可惜失敗左,黎諾懿冧笑後又再訓過。

被冷落既小春雞唔忿氣,唯有出「絕招」,扮喊兼出手惡搞爸爸塊臉,暖爸黎諾懿當然唔忍心,最後都屈服起身,真係隔住個mon 都feel到呢對父子好sweet 呀!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!