掃呢頁CODE去手機

2018年11月15日 星期四

倪晨曦再度發育?忽然乳量暴增!巴打:唔係打假波我切! __,倪晨曦,

倪晨曦再度發育?忽然乳量暴增!巴打:唔係打假波我切!
倪晨曦再度發育?忽然乳量暴增!巴打:唔係打假波我切!.fb-comments,.fb-commentsspan,.fb-commentsspanifr ...


倪晨曦再度發育?忽然乳量暴增!巴打:唔係打假波我切!







女神倪晨曦鍾意做瑜加,身材叫做正正常常呀,有一對大長腿,不過最近佢有性感相流出,變成大波纖腰嚇人一跳,唔通佢再度發育?




倪晨曦再度發育?忽然乳量暴增!巴打:唔係打假波我切!

女神倪晨曦一向都係行健康路線,偶爾露吓長腿都正嘅!不過最近竟然大突破,post超性感大波相?似乎去添咗啲「營養」喎!

 



不過,出席活動個陣倪神曦就回應話,原來有人用佢個名開咗個IG,將佢個樣key去啲大波妹身上!佢仲話朋友都有send俾佢睇,笑佢深藏不露!開頭都覺得幾好笑,但後來又有啲驚,唔知對方咩心態咁樣做,又話自己唔識處理。



女神倪神曦就話自己鍾意slim啲輕盈嘅身材多啲!不過都啱嘅,想再度發育都唔係咁易㗎!



膠通消息來源:東網

其他膠文:

網民:多咗喇!鼻哥窿都唔見埋!6位女星P圖失手實錄

其實唔少女星在社交網上post相之前都會P一P圖,不過P圖P得太重手連鼻哥窿都唔見埋!



網民:多咗喇!鼻哥窿都唔見埋!森美被指P圖過度?6位女星P圖失手實錄

44歲森美 被指過度P圖?

趕拍新劇嘅森美昨晚喺中環拍外景時拎住盒牛腩飯自拍,仲話淨係個景都價回票價!之不過,網友們錯重點,唔單止冇留意景色,大家都將重點放咗喺佢臉上,事關年屆44歲嘅佢皮光肉滑皺紋都唔多條,難怪有網友仲留話「多咗啦」、「請問用咩美肌軟件」、「P圖過度喎」⋯⋯



估唔到連「豹嫂」胡蓓蔚都留言問佢:「請問用咩護膚品?」有網友回應話護膚品係「美圖秀秀」!







森美 神回反擊

見網友洗版話佢P圖,森美忍唔住留言回應:「你睇咗啲牛腩咁多紋都知我冇p圖」反擊P圖之說,而森美今朝喺電台開咪話連豹嫂都咁講,搞到佢驚一驚,立即睇吓啲牛腩有冇紋喎!唔知大家覺得森美有冇P圖呢?



1. 周董老婆IG曬腿相 P圖失手

P圖是每個女生post相前的指定動作,就連女神都唔例外!不過P圖都算是一個高深學問,不少女星經常被捉到P圖的證據,好似周董老婆昆凌咁,婚後的她為周董誕下一子一女,透過適量的運動和飲食,瘦下來不少,看上去每張照片的身型都好均勻,絕不像生過小孩的媽媽,而且照片的色調亦沒有過份鮮豔,完全看不出P圖的痕跡!



這次出事的照片就是以下這一張,她在照片旁的貼文提到:「好的攝影師會讓你有6呎高」,第一眼看上去,注意力會集中看到一雙又長又白的美腿,但細心再看會發現:後面的西瓜沙灘波由圓變方、右側的泳池邊向下凹陷和樹旁的竹竿都有輕微變形。因此引起P圖疑雲,有不少網民亦質疑腿真的P得太幼了!



不過就算面對一眾網民的質疑,亦無阻昆凌的好心情,一於懶理這些負評,而且繼續照post美腿相益大家!



其實回帶看昆凌的照片,就會發覺她的腿不算粗,所以這次的失手可能真是貪念太大,只可以說女生不管多瘦都不會有滿足的一天!



2.花姨 P到欄杆變形

係女人都怕老,不過歌都有得唱「經過那些年……」無人敵得過歲月,好似汪明荃今年67歲,老得自然又優雅, 從無人工添加, 連自拍照都甚少後期製作扮young,細阿姐一年嘅宮雪花,迷戀美圖秀秀令她回春,執到面目全非,對眼大過羅茲威爾外星人!





呢張仲搞笑,P到連欄杆都變形!

呢張出事!

呢張正常!


3. 舒淇  變白滑肌

舒淇趁著好天氣去郊遊,大晒多張靚靚大頭Selfie,不過唔知佢錯手將P圖前後嘅相全一齊貼晒出嚟!原圖中可見舒淇臉上有雀斑,而P圖後臉變得又白又滑,連頂帽嘅字樣圖案都冇埋。

 





之不過舒淇之前都曾多次影自己嘅索顏照,白頭髮同雀斑都出晒嚟,相信佢一時錯手無心之失亦唔會介意,而網民亦都讚多於彈,大讚女神有瑕疵才夠自然!





4. 安以軒 P走鼻哥窿

台灣女星安以軒喺微博上載一系列自拍照,可惜女神修圖一時重手咗,其中一張相P圖過度,左邊鼻孔神奇消失,變靚不成反變驚嚇!





5. 吳亞馨  P圖P到海岸線變形

曾是狄易達女友嘅台灣女星吳亞馨,本身是模特兒出身,身材不俗,但只有C cup上圍嘅佢在一輯三點式泳衣照中,展現出「暴乳」級嘅葫蘆身形,睇真啲,就發現喺佢腰線位好明顯有P圖痕跡,因為實在P得太重手,P到連海岸線都離奇變形!

P圖

吳亞馨條蛇腰點嚟?你睇吓條海岸線變形就知
P圖

吳亞馨原本擁有C cup上圍,谷一谷都好有睇頭。


6.女神倪晨曦P圖 搞到路人扁咗

60萬IG粉絲是如何煉成的?倪晨曦(Elva)嘅心得就係每日都要扮靚出post絕對唔懶得!

倪晨曦身型Fit到爆,自然咩類型衣著都係咁好睇~



Elva出晒名靚女又身材正,但最近佢喺Facebook上傳一張旅行街拍,就被眼利嘅網民發現佢P圖P到張相都扭曲哂!Elva隨後都有喺IG度承認網民嘅說法,仲公開咗原圖並解釋,究竟係咩事啊?

大家又睇唔睇得出張相有咩端倪呢?


倪晨曦大方回應

經常同網民互動嘅倪晨曦都好快發現咗網民嘅留言,亦大方喺自己Instagram嘅限時動態張貼咗網民嘅討論,竟然仲讚番網民好眼神?!

倪晨曦P圖

唔少粉絲都留言笑Elva執完相搞到路人變哂形,空間扭曲哂!


網民:女神識扭曲空間有乜出奇?

高手在民間!網民嘅留言往往都好精彩,甚至有人用「消失點」嚟分析呢張相!好似好Pro咁,拋窒小編啦⋯⋯



為咗整扁自己而P相?!

倪晨曦公開答案,原來係想將長方形嘅相變做正方形方便喺Instagram上傳,女神嘅思維果然與眾不同!

倪晨曦P圖

大家睇唔睇得出分別啊?


睇唔出嘅唔緊要,因為P扁咗嘅倪晨曦都一樣咁修長,小編一開始都發現唔到,所以為大家整咗張對比圖⋯⋯

倪晨曦P圖

拼埋左邊Before右邊After睇睇,可以發現背景右邊嘅地磚歪哂,路人都有嚴重變形,但倪晨曦P圖後都仲係好修長囉⋯⋯

膠通消息來源:東方新地



MK天團《飛輪海》成員驚爆基情親密照流出! 仲要係賤男大玩4P

根據台灣《鏡週刊》報導,炎亞綸同時間與 3名嫩男交往,其中A男發現奸人情,反被炎惱羞成怒提分手。



讀者仲爆料,炎亞綸追求對方的伎倆都一樣,會照三餐噓寒問暖,,深情告白。



炎亞綸情史豐富,2009年認識《模範棒棒糖》嘅成員阿本情纏8年。分手後,阿本還幫炎亞綸放狗。



炎真係百發百中,而且全部仔仔都好似係同一類型。



之前同其他女星嘅緋聞全部都係煙幕,難怪咁多索女埋身都say bo





雖然炎亞綸所屬華研國際音樂發表聲明,「對於今日有媒體以炎亞綸私下與朋友互動照片影射其交友複雜,杜撰不實故事內容,已嚴重影響炎亞綸名譽,炎亞綸本人否認相關報導內容,對此事造成朋友困擾深感抱歉,且不排除採取法律行動以維權益。不過有圖有真相,大家點睇?



膠通消息來源:鏡週刊


















鍾意就快D Share啦!