掃呢頁CODE去手機

2018年11月14日 星期三

吳若希:老公婚前婚後大不同!吳若希嬲爆:當我冇到 __,吳若希,

睇嚟吳若希對老公都有幾多不滿。歌手吳若希出席港鐵安全運動,她表示昨晚剛從日本東京拍關於二手名牌賣場的旅遊節目回來,今早又要出活動,所以很攰。問到拍節目 ...


睇嚟吳若希對老公都有幾多不滿。


歌手吳若希出席港鐵安全運動,她表示昨晚剛從日本東京拍關於二手名牌賣場的旅遊節目回來,今早又要出活動,所以很攰。問到拍節目時可有大出血?她笑言:「唔多,買BB嘢多,買咗半篋嘢,另外半篋係做嘢嘅衫。(老公呢?)佢有一件衫,好多(有咗女就唔要老公?)其實個女唔係佢嘅前世情人,係我嘅前世情人。」她亦謂今次與林穎彤一齊拍節目,笑言與對方鬥面大:「佢叫『大面Bella』,所以我哋互相鬥大面。(結論?)大家都係咁大,每次拍攝時都用自己大面去搶鏡。」

她亦謂今次去了6日,問到可有掛住囡囡?她表示:「冇呀,掛住少少因為日頭我做嘢,佢就去玩,我收工,佢就瞓覺,中間冇時間畀我哋傾偈,做嘢冇時間掛住。」隨即她大呻老公好衰,不來接機:「昨晚叫佢帶個女嚟接機,點知佢選擇咗留喺澳門踢波,佢已經對住我唔同未結婚前佢會嚟接我,結咗婚就當我冇到!」她又謂之後要趕到澳門出席晚上的頒獎禮:「睇吓佢陣間會唔會同個女嚟接我船啦,如果佢帶埋嘅話就原諒佢啦。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!