掃呢頁CODE去手機

2018年11月14日 星期三

洪卓立:同洪卓立分手後首現身 湯怡殘爆開工 __,洪卓立,湯怡,

分手真係好痛!歌手湯怡與拍拖十一年的洪卓立昨晚突然驚爆分手,她們差不多同一時間在各自的社交網齊齊宣布分手,今晚湯怡如常為電影《死因無可疑》開工。大約晚 ...


分手真係好痛!


歌手湯怡與拍拖十一年的洪卓立昨晚突然驚爆分手,她們差不多同一時間在各自的社交網齊齊宣布分手,今晚湯怡如常為電影《死因無可疑》開工。

大約晚上六時半,她由助手陪同坐着Van到達一幢唐樓拍攝,湯怡戴cap帽,黑衫和牛仔褲,個樣冇乜精神,落車後亦企定定拍照,現場有記者欲遞咪給湯怡,她有動作想攞咪,但被助手阻止,湯怡說:「唔好意思,今日唔回應喇!」問到與洪卓立拍拖十一年分手,會否感到好可惜?湯怡未有回答,再問到分手原因時,她表示多謝關心,便步入唐樓繼續開工。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!