掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

陸詩韻:孖朱晨麗黃心穎鬥戲 陸詩韻恨演奸角 __,朱晨麗,李詩韻,陸詩韻,黃心穎,

陸詩韻(左)恨演奸角。藝人陸詩韻(Sharon)早前拍完梅小青劇《宮心計2深宮計》後,又再接演《法證先鋒4》,當中演其中一個單元,Sharon稱十年前 ...


陸詩韻(左)恨演奸角。


藝人陸詩韻(Sharon)早前拍完梅小青劇《宮心計2深宮計》後,又再接演《法證先鋒4》,當中演其中一個單元,Sharon稱十年前同樣拍這劇第二輯,演一名爭風呷醋的角色,而今次則演審問犯人的角色,又是另一番感覺,不過最特別是日前為此劇拍外景,是三代港姐碰頭,分別是2011年港姐朱晨麗和2012年的黃心穎,而於2005當選港姐的Sharon,拍埋去兩師妹一齊開工,特別有感受。

談到劇中的發揮,她說:「小青姐嘅對白,無論喺《深宮計》或今次嘅《法證4》,都係一樣咁細膩,所以我用咗一個星期嚟背對白。(愛演女警角色?)今次唔係演女警,反而我鍾意演奸角,因為觀眾好識欣賞演員嘅演繹,所以我唔介意演奸角,更有發揮。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!