掃呢頁CODE去手機

2018年11月17日 星期六

孫耀威:踩Roller開騷 孫耀威除衫晒肌驚現一撻撻 __,孫耀威,

究竟搞乜一撻撻?歌手孫耀威(Eric)到九展舉行《孫耀威演唱會2018》頭場,王祖藍、太太李亞男及其父母、鄺文珣、車婉婉、童愛玲、王君馨與老公等到場欣 ...


究竟搞乜一撻撻?


歌手孫耀威(Eric)到九展舉行《孫耀威演唱會2018》頭場,王祖藍、太太李亞男及其父母、鄺文珣、車婉婉、童愛玲、王君馨與老公等到場欣賞,全場爆滿!Eric太太陳美詩及陳佩思則現身後台。身穿白色禮服的Eric一口氣唱出《Amazing Grace》及《飛》等歌曲,然後才跟觀眾打招呼:「頭先Rundown唔畀我講嘢,我就嚟爆!今日主題係Hysteric,唔只我歇斯底里,你哋都要!」有粉絲大叫「好靚仔」,他即說:「我知!」

唱《浪踏破》時,他自言是福音歌手:「不過今日少啲福音,多啲腹肌!」然後就脫下外套,只穿背心的他大騷麒麟臂,不過他似乎濕疹發作,手臂位置尤其明顯。唱至《療Dry》時,Eric與Dancers換上滾軸溜冰鞋由台邊向觀眾席繞場一周,再回到台上跳舞和做出拉龍等花式,非常有型!隨後他跳唱《戀一個愛》及《#DLGH跌落個海》等快歌,全場High爆企起身!期後螢幕播出他的舊片段,印證他有如吃了防腐劑的不老面孔,粉絲再次狂叫「好靚仔」!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!