網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月10日 星期六

Clockenflap2018:謝安琪張繼聰帶仔女睇音樂節急急腳入場 __,張繼聰,謝安琪,

張繼聰戴住口罩與老婆仔女嚟睇音樂節。年度大型戶外音樂節Clockenflap嚟到第二日,唔少藝人都有嚟捧場,繼彭健新、梁釗峰同陳逸璇之後,傍晚亦有唔少 ...


張繼聰戴住口罩與老婆仔女嚟睇音樂節。


年度大型戶外音樂節Clockenflap嚟到第二日,唔少藝人都有嚟捧場,繼彭健新、梁釗峰同陳逸璇之後,傍晚亦有唔少藝人進場,謝安琪與張繼聰夫婦就帶埋仔女一家大細到場,影完相之後即急急腳入場。至於另一pair歐鎧淳與男友胡子彤亦十指緊扣拍拖現身。

而Mr樂隊成員MJ表示,這是除頒獎禮外可以見到最多圈中朋友的活動,今次約了Pandora睇騷。藝人KB(李健宏)自嘲「肥咗」,指今天陪外藉朋友來,主要期待明天表演的DJ Roni Size。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!