網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年11月10日 星期六

【靚女=整容?】擁有零瑕疵靚樣「阿Man」張曦雯:細個都係咁樣 __,張曦雯,整容,

張曦雯在《跳躍生命線》被讚靚,卻有網民質疑係整容女。(互聯網圖片)
大台劇《跳躍生命線》今晚播映大結局,噚晚馬神馬德鐘飾演嘅在哥(麥在田),向飾演阿Man嘅張曦雯表白後,遇上交通意外,究竟在哥係咪天煞孤星?阿Man係咪 ...


大台劇《跳躍生命線》今晚播映大結局,噚晚馬神馬德鐘飾演嘅在哥(麥在田),向飾演阿Man嘅張曦雯表白後,遇上交通意外,究竟在哥係咪天煞孤星?阿Man係咪真係要死?



張曦雯今日回覆傳媒時爆內幕:「係會死嘅,但會係大家想要嘅大團圓結局。」曦雯話噚晚已經睇到喊,今晚會再約埋劇中演員一齊睇大結局,佢話:「好唔捨得,超級唔捨呀!」



曦雯今次擔重戲份,與馬神飾演一對,日前一集講述佢同前男友喺雪山經歷生死時刻,喊都喊得靚過人。但就有網民質疑曦雯個靚樣係整容樣,佢否認:「多謝大家支持同留意,以我所知父母都唔係外國人,係爺爺個樣有啲mix,係靚仔,呢一代只有我同表姐有少少似外國人感覺,係咪再上幾世有外國人血統就唔知。」



介唔介意被指整容?曦雯話:「我細個都係咁嘅樣,當然每個人長大會有少少唔同。諗深一層,如果唔靚就唔會有人話我整容,大家討論就代表覺得我靚先咁講,哈,唯有咁諗。」曦雯是2012年華姐冠軍,睇番佢啲童年相,真係由細靚到大,大眼晴、鼻高、小嘴同尖下巴,同現在分別不大。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



張曦雯在《跳躍生命線》被讚靚,卻有網民質疑係整容女。(互聯網圖片) 今晚約埋一齊睇大結局。(互聯網圖片) 今晚約埋一齊睇大結局。(互聯網圖片)
其實張曦雯細個個樣已經有少少mix。 (互聯網圖片)

其實張曦雯細個個樣已經有少少mix。 (互聯網圖片)
同現在個樣分別唔太大。(互聯網圖片)

同現在個樣分別唔太大。(互聯網圖片)
(互聯網圖片)

(互聯網圖片)
除咗樣靚,仲有fit 爆身材。(互聯網圖片)

除咗樣靚,仲有fit 爆身材。(互聯網圖片)

鍾意就快D Share啦!