網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月20日 星期四

陳鈺芸:師徒戀曝光!陳鈺芸九龍塘喪咀老外 __,陳鈺芸,

有讀者發現陳鈺芸在九龍塘與老外在開篷跑車上喪咀,經查證後原來老外是荷里活導演司徒永華。近年在美國荷里活發展電影事業的女星陳鈺芸(JuJu),有讀者爆料 ...


有讀者發現陳鈺芸在九龍塘與老外在開篷跑車上喪咀,經查證後原來老外是荷里活導演司徒永華。


近年在美國荷里活發展電影事業的女星陳鈺芸(JuJu),有讀者爆料指發現她日前和一名老外在九龍塘出現,當時兩人坐在開篷跑車上卿卿我我,情到濃時忘我熱吻!JuJu接受東網訪問,對於被發現當街熱吻時即表現愕然,她反問:「吓?真㗎?影咗啲咩?」之後她才解釋相中的男子是導演司徒永華,並承認二人拍拖,已見過雙方家長。JuJu說:「我哋拍咗拖一陣,係今年嘅事。(點追你?)我2010年出書後,佢話鍾意我嘅才華,直到今年畀佢真心打動咗。佢對我幾好,佢係我師傅,教我武功,所以係師徒戀,哈哈!」

問有否同居?JuJu即緊張的說:「我唔得㗎!我好保守,只可以錫錫同拖手!」她續說自己已很久未有拍拖,並大讚男友待她很好。JuJu曾參演司徒永華執導的電影《Fist of the Dragon》(猛龍追擊8小時),該片於去年在美國舉行的Widescreen電影節中,JuJu奪得最佳女主角殊榮。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!