網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月20日 星期四

【食咩可以方便受孕?】老公開綠燈肯造人 楊洛婷立即超市掃貨進補 __,楊洛婷,

惹火人妻楊洛婷,自從生完囡囡之後,一直心思思想追多個仔,因為佢話:「老公已經有前世情人,我都想有一個。」早前老公阿Tim終於開綠燈,肯造人生多個,氹到 ...




惹火人妻楊洛婷,自從生完囡囡之後,一直心思思想追多個仔,因為佢話:「老公已經有前世情人,我都想有一個。」早前老公阿Tim終於開綠燈,肯造人生多個,氹到楊洛婷不知幾開心。

為咗成功做大肚婆,人人都會努力調理身體,唔單只自己要食得好,就連老公都要進補。不過,楊洛婷喺超市反而掃埋晒啲唔健康食品,成車都係薯片,包裝、筒裝都有。另外仲有佢最愛嘅辛辣麵,今次算買得少喇,早排《壹》仔見過佢幾pack幾pack咁擺上BB車,當正主食咁樣呀!

或者真係鬼妹仔唔在乎食物調理啦,楊洛婷反而更強調操fit自己副body,再加一啲房事情趣增加快樂指數,好似著糖果內衣要老公逐粒逐粒食,又會搽朱古力醬咁。

幾乎餐餐辛辣麵,但宵夜就有糖果、朱古力醬,究竟應唔應羨慕阿Tim呢?

鍾意就快D Share啦!