網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月26日 星期三

逼盧海鵬發老脾 __,盧海鵬,

(左起)鄧英敏、十一哥早前邀得盧海鵬與吳麗珠做嘉賓。資料圖片
鄧英敏74年參加無綫電視藝員訓練班,78年加入《歡樂今宵》,更成為台柱之一,他也有拍劇並為電視廣告旁白。人面廣的鄧英敏,最近與何國材(十一哥)主持的網 ...


鄧英敏74年參加無綫電視藝員訓練班,78年加入《歡樂今宵》,更成為台柱之一,他也有拍劇並為電視廣告旁白。人面廣的鄧英敏,最近與何國材(十一哥)主持的網台節目《十一哥搞邊科》,他為節目大打人情牌,提到訪問同期訓練班同學兼班長盧海鵬,鄧英敏誇下海口會大爆鵬哥私密兼「夭」爆對方,他說︰「等佢發老脾,講吓粗口都好。」

相關新聞:混血女婿漢化好啱傾



鄧英敏與十一哥(右)為節目,動用不少圈中人脈。 鄧英敏與十一哥(右)為節目,動用不少圈中人脈。

另一位主持十一哥又指︰「仲有廟街王子尹光,佢唔只識拉小提琴,仲識玩二胡,又識填詞又識rap,唱任劍輝腔仲好似㖭。」鄧英敏笑說︰「尹光話好彩做咗呢行,唔係差啲餓死。」




鍾意就快D Share啦!