網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月23日 星期日

【爆相爆片】撇低老婆同仔 天明口罩墨鏡逛宅男勝地 __,洪天明,爆相爆片,

(讀者提供圖片)
44歲嘅洪天明同06年港姐亞軍周家蔚結婚後育有兩子,分別係五歲嘅大仁同兩歲嘅竟琋。平時忙於搵食養家嘅天明,一有空閒就會陪兩個仔玩,之前就趁學校假期,一 ...


44歲嘅洪天明同06年港姐亞軍周家蔚結婚後育有兩子,分別係五歲嘅大仁同兩歲嘅竟琋。平時忙於搵食養家嘅天明,一有空閒就會陪兩個仔玩,之前就趁學校假期,一家四口去咗番禺一間動物園親子樂。( 相關新聞: https://bit.ly/2QHsQE4 )



不過做嘢咁辛苦,點都要有自己嘅時間同空間。《蘋果》讀者李先生早前透過爆相爆片,話見到天明一支公,去咗出名多潮流玩物嘅旺角信和中心。李先生接受電話訪問時話:「嗰時大概下晝4點45分左右,喺信和一樓見到天明。原先都唔認得佢,因為戴晒口罩、太陽眼鏡同帽,係佢開口講電話至認得佢把聲。」李先生話天明應該係常客,因為佢好知門路去搵心頭好,集中都係睇電話配件好似Apple Watch錶帶同電子遊戲,完全係一名大細路。之後天明坐扶手電梯上咗3樓,跟手除埋個口罩漫無目的行咗一個圈就落番地下大堂。最後天明排隊坐電梯,上樓上店再睇。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(讀者提供圖片) 洪天明包到實,讀者話聽到佢講電話先發現佢。(讀者提供圖片) 洪天明包到實,讀者話聽到佢講電話先發現佢。(讀者提供圖片)
讀者話天明好熟路,係一個大細路。(讀者提供圖片)

讀者話天明好熟路,係一個大細路。(讀者提供圖片)
行完商場,天明再排隊搭lift上樓繼續睇。(讀者提供圖片)

行完商場,天明再排隊搭lift上樓繼續睇。(讀者提供圖片)

鍾意就快D Share啦!