網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年12月23日 星期日

潘伯仲:姊弟戀開花!潘伯仲同「楊怡」求婚成功 __,楊怡,

恭喜晒!曾參演網劇的歌手潘伯仲(Anson)在社交網宣布跟女友Vivien求婚成功,拍拖逾五年的姊弟戀修成正果,真係可喜可賀。Anson接受東網訪問時 ...


恭喜晒!


曾參演網劇的歌手潘伯仲(Anson)在社交網宣布跟女友Vivien求婚成功,拍拖逾五年的姊弟戀修成正果,真係可喜可賀。Anson接受東網訪問時,指包了朋友的餐廳求婚:「因為佢嗰日喺尖沙咀食飯,咁啱我又有朋友喺附近開餐廳,嗰日我準備咗啲花同蠟燭,將個場地布置到好似花園咁,我女友係開餅店,所以好鍾意花,我一跪地求婚,佢就答應咗,婚禮應該係明年舉行,但未知會喺日本定香港搞。」提到女友貌似楊怡,他說:「佢以前似啲,但依家冇咁似。」又讚女友相當能幹,在灣仔及中環開蛋糕店,專營訂造結婚及生日蛋糕,而周勵淇、容祖兒及蔡卓妍都是女友的熟客。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!