掃呢頁CODE去手機

2018年12月11日 星期二

陸永:點解小息唔去玩?陸永囡囡非常諗法勁老積 __,陸永,

有兩個咁可愛嘅囡囡一定好熱鬧!藝人陸永同太太Reina嘅兩個女唔單止生得可愛,性格都一樣咁得人鍾意,家姐Hannah乖巧懂事,而妹妹SimSim就古靈 ...


有兩個咁可愛嘅囡囡一定好熱鬧!


藝人陸永同太太Reina嘅兩個女唔單止生得可愛,性格都一樣咁得人鍾意,家姐Hannah乖巧懂事,而妹妹SimSim就古靈精怪,呢日Reina上載同Hannah嘅合照,留言話:「我問Hannah點解日日喺學校做功課,小息唔去玩,佢話『你imagine下放學返到屋企唔駛(使)做功課,可以玩又得,睇電視又得,係幾Free……』最近接放學,一上到車就會問我『媽咪,我諗唔到返到屋企可以玩咩?』做曬(晒)功課嘅煩惱」細妯個就咁識諗,真係唔明依家啲小朋友點解咁精靈!

之後Reina亦有上載SimSim嘅搞怪短片,片中SimSim用手摸自己隻牙仔,原來佢就快甩牙,但轉頭又見佢食嘢,最估唔到係佢做埋拱橋,十足爸爸咁難以捉摸,相信Reina都冇佢符。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!