網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月17日 星期四

黃澤鋒:經歷過婚姻失敗 黃澤鋒45歲覓得真愛 __,黃澤鋒,

51歲黃澤鋒Keep得相當唔錯。現年51歲的黃澤鋒係前無綫藝人,2012年離開服務了24年的無綫,現轉職做泰拳拳證、裁判和教練,身兼游泳教練。黃澤鋒熱 ...


51歲黃澤鋒Keep得相當唔錯。


現年51歲的黃澤鋒係前無綫藝人,2012年離開服務了24年的無綫,現轉職做泰拳拳證、裁判和教練,身兼游泳教練。黃澤鋒熱愛游水,40年前開始參加維港渡海泳,所以被封為經典渡海王,所以佢喺維港兩岸留下不少着泳褲仔嘅「雄風」相。

曾經歷過一次婚姻失敗的黃澤鋒,與首任太太於04年離婚,2010年與現任太太陳麗麗再婚,當年45歲的他與太太拍拖一年多即決定再婚,他坦言終於搵到真愛,感受到從未有過的幸福感覺,再婚不是一時衝動。當年他已明確表示雖然同太太已屬高齡,但好恨有自己的仔女,一早已不設防,兩人奮戰了9年終於在今年願望成真,52歲太太高齡佗B!果然有心有力!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!