網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月17日 星期四

【結婚8年】太太52歲超高齡懷第一胎 黃澤鋒開心:咁嘅年紀做爸爸 __,黃澤鋒,

黃澤鋒同太太結婚8年幾,終於願望成真。
現年51歲嘅大台前藝人黃澤鋒,2010年娶圈外女友陳麗麗(相關連結:https://bit.ly/2SX8Wq7),兩公婆結婚8年多,噚晚佢哋喺fac ...


現年51歲嘅大台前藝人黃澤鋒,2010年娶圈外女友陳麗麗(相關連結: https://bit.ly/2SX8Wq7 ),兩公婆結婚8年多,噚晚佢哋喺facebook開心share,貼出一對初生嬰兒手套,留言:「1+1=3,2019願望成真,以欣喜之心迎接新生命的來臨,一家三口。」



今日《蘋果》打畀「準豬爸」黃澤鋒,佢開心咁話:「係呀,係呀,真係多謝你,咁嘅年紀做爸爸,其實我哋結咗婚將近十年,無論仔或女都想有,都好開心,我哋都唔細,有一個家庭就完整啲、開心啲,我有教小朋友(游水),佢哋有曳有乖一面,我哋都鍾意小朋友,今次有真係好開心。」



黃澤鋒又話太太目前有咗剛剛三個月,雖然黃澤鋒喺fb貼出粉紅手套嘅相,不過佢話唔係暗示生女,個肚仲細,仲未照到BB性別:「預產期7月,之前要預備啲嘢喇,我未做過爸爸,同新手冇分別。」



黃太陳麗麗52歲係高齡產婦,問到黃澤鋒點樣照顧太太?佢話:「太太所有重嘢唔拎得,我見佢都辛苦,陀住BB見佢冇乜氣力,最重嘅嘢喺晒我身上,出入都車佢,聽講呢段時間最麻煩,醫生話過咗呢段時間好啲,小朋友、大朋友都關我事,我呢排好忙,另一方面要搵奶粉錢,又勤力做嘢,所以有job都接,如果大家聽到我呼籲,畀多啲job我,搵多啲錢養小朋友嘛,太太教緊泰拳班我接手,雖辛苦,但辛苦得嚟好開心,迎接一個新生命,對於我嚟講應該唔同咗。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent




鍾意就快D Share啦!