網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月17日 星期四

【咁弗有原因】 陳庭欣連揀零食都好講究 __,陳庭欣,

【咁弗有原因】陳庭欣連揀零食都好講究48分鐘前79早前,一眾藝人包括:陳庭欣、陸詩韻、梁嘉琪、陳倩揚等現身旺角,出席以健康生活為主題的活動,更推出自家 ...


  • 【咁弗有原因】 陳庭欣連揀零食都好講究
  • 48分鐘前79






早前 ,一眾藝人包括:陳庭欣、陸詩韻、梁嘉琪、陳倩揚等現身旺角,出席以健康生活為主題的活動,更推出自家品牌的飾物、生活日用品、護膚品、及潮流用品。而久未露面的謝寧也盛裝出席到賀,活動場面十分熱鬧!

近期與富二代愛得高調的Toby,除了過著幸福快樂生活外,原來追求健康生活亦好有心得:「如果問我點樣可以維持健康嘅生活,喺不用工作嘅時候我會多休息、多飲水和做運動。飲食方面,我會去選擇一啲優質食材的地方去購買。就算選擇零食,我都不會亂買。雖然一般人都覺得零食係比較唔係咁好,但只要懂得去啲提供優質零食嘅地方,選擇低糖和低鹽嘅薯片,都可以食得開心,食得健康。」


鍾意就快D Share啦!