網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月29日 星期二

【三年抱兩】胡杏兒開心宣佈再陀B:豬寶寶終於加入 李氏農場開張了! __,胡杏兒,

(網上圖片)
恭喜恭喜!現年39歲的胡杏兒15年嫁圈外老公李乘德(Philip)後,17年誕下得意囝囝Brendan,一直表示會再生B的她,今日終於在社交網公佈喜訊 ...


恭喜恭喜!現年39歲的胡杏兒15年嫁圈外老公李乘德(Philip)後,17年誕下得意囝囝Brendan,一直表示會再生B的她,今日終於在社交網公佈喜訊。



杏兒貼上一張用豬頭emoji將BB頭部遮蓋着,只見BB高舉一隻手的超聲波照,然後留言寫:「豬寶寶終於加入,李氏農場可以開張了!」 不少好友都即時留言祝福,包括同樣懷孕中的陳凱琳,還有「胡說八道會」幾位老友胡定欣、黃智雯,另外楊千嬅、鄭秀文、陳敏之等人,老公Philip當然有在自己Ig公佈自己快將再做人父的消息,更貼出囝囝坐在媽咪身上指着肚皮的相片,並留言表示,相信囝囝已經發現了有甚麼在製作中,因為他一直指着媽咪肚皮。



《蘋果》今日聯絡杏兒並送上祝福,她表示:「真係好開心!生到豬BB,真係湊夠開農場。上次陀住Brendan又係開緊工,今次陀住BB又係拍緊劇,可能BB旺媽咪工作,想陪住我開工,但今次拍到2月尾就完成拍攝,所以還好。」



杏兒又說:「今次孕吐嘅感覺都比較強烈,成日冇乜胃口,我拍完呢部劇之後就應該會留喺香港,一來可以多啲時間陪Brendan,又可繼續接一啲輕鬆又應付得到嘅工作,最後,亦係最緊要,就係BB健康同平安!多謝大家祝福!」據知杏兒目前懷孕3個多月,貼出的BB超聲波相。



其實,去年年中杏兒已表明有意追豬B,亦多次傳出已懷孕,包括她11月和老公及兒子去馬爾代夫度假及慶祝生日,被網民發現她在社交網上載的相出現肚凸凸,而且腰頗粗,杏兒果然成功再懷孕,三年抱兩!





每晚送5萬!星期一至五晚上10點半

《動腦Q》Let's Q the money!

http://bit.ly/2QW8LcI



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(網上圖片) 胡杏兒今日貼上BB超聲波照宣佈再懷孕。(網上圖片) 胡杏兒今日貼上BB超聲波照宣佈再懷孕。(網上圖片)
Brendan指着媽咪肚皮。(網上圖片)

Brendan指着媽咪肚皮。(網上圖片)
去年11月杏兒和老公去馬爾代夫度假。(網上圖片)

去年11月杏兒和老公去馬爾代夫度假。(網上圖片)
杏兒當時已經懷孕。(網上圖片)

杏兒當時已經懷孕。(網上圖片)
杏兒囝囝Brendan十分可愛。(網上圖片)

杏兒囝囝Brendan十分可愛。(網上圖片)

鍾意就快D Share啦!