掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

單文柔:展鵬傍實!單文柔露肩高踭跨年:有老公好暖 __,單文柔,陳展鵬,

2019都要甜甜蜜蜜呀~藝人陳展鵬和太太單文柔聯同3對情侶包括:馬國明與黃心穎、鄭俊弘與何雁詩及謝東閔與朱智賢出席MCP新都城中心舉行的除夕倒數狂歡派 ...


2019都要甜甜蜜蜜呀~


藝人陳展鵬和太太單文柔聯同3對情侶包括:馬國明與黃心穎、鄭俊弘與何雁詩及謝東閔與朱智賢出席MCP新都城中心舉行的除夕倒數狂歡派對,腹大便便的單文柔露肩裙兼穿3吋高跟鞋,老公展鵬就陪到實,問到單文柔不怕凍?她謂:「喺商場入面唔凍,又有老公身邊都好暖。」提到日前被拍到她去買BB衫?她稱:「去行街咋,唔係買BB嘢,過咗農曆新年之後先買。」見妳ig上載一張BB裙相,是否佗女?她謂:「其實係架BB車嘅圍邊,大家誤會咗,至於男定女,遲啲會公布。」

展鵬幫老婆按摩

問到佗B後情緒可有改變?單文柔稱有時都發自己忟憎。但展鵬則說不覺得太太情緒有變:「我覺得佢OK,好多朋友都話孕婦身體好容易唔舒服,會腳腫、抽筋、脾氣唔好,但我見佢都冇嘢,反而愈嚟愈精神,隻腳係有啲唔舒服,但都冇抽筋,我有幫佢按摩。」

懷孕升Cup最開心

至於胃口方面文柔稱近日愛吃酸和辣。豈不生個「小辣椒仔或女」出來?展鵬笑言:「咁我陪佢唔食辣喇,我想食咪去偷食囉。」而文柔稱現差不多有5個月身孕,體重重了2、3KG,醫生指算正常。上圍升Cup?她開心說:「呢個好開心,係做大肚婆最大好處同最自豪嘅事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!