掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

馬國明:【冤氣】見多心穎幾面!馬國明做跟得男友 __,馬國明,黃心穎,

見到都漏漏哋!第二年以情侶檔出席除夕倒數的藝人馬國明和黃心穎,今年就出席MCP新都城中心舉行的除夕倒數狂歡派對。兩人都分別台上獻唱,未知是否馬國明太緊 ...


見到都漏漏哋!


第二年以情侶檔出席除夕倒數的藝人馬國明和黃心穎,今年就出席MCP新都城中心舉行的除夕倒數狂歡派對。兩人都分別台上獻唱,未知是否馬國明太緊張,唱到標汗,心穎就好細心上台幫他抹汗,到心穎唱歌時,馬國明就上台獻花。

之後2人接受訪問,馬國明謂:「開心情侶檔,年年都係咁就好。(新一年可有新計劃?)都係努力工作(可會像蕭正楠和黃翠如秘婚?)我覺得佢好型喎,當晚(台慶頒獎禮)佢贏晒,我好欣賞佢。」不過心穎就說:「人哋做過嘅嘢我唔會做囉,要再勁啲。」心穎稱活動後會去唱K,馬國明會去坐坐先走。大家笑他想見心穎多幾面,心穎聽到即言:「咁我Send張相畀你喇!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!