掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

【真係好愛啊!】Stephy花式放閃 與王子姊弟戀砌低小方十年情 __,Stephy,小方,方力申,鄧麗欣,

相關新聞:【愛佢愛到喺男友家鄉紮根開舖】隨時閃嫁王子35歲鄧麗欣:結婚可以即興http://bit.ly/2LHY4tiStephy2017年同拍拖十 ...




相關新聞:【愛佢愛到喺男友家鄉紮根開舖】隨時閃嫁王子 35歲鄧麗欣:結婚可以即興http://bit.ly/2LHY4ti

Stephy 2017年同拍拖十年嘅方力申分手,2018年7月認戀王子後就不時公然放閃,真係戀愛大過天㗎。秒Llike對方Instagram Post呢啲就基本功夫啦,借啲意喺IG示愛,Stephy就最叻之前佢就Po過張相,圖中影住紐約Prince st,聰明嘅網民一睇就知Prince係指王子,而St就指Stephy tang。今年8月Stephy仲曾經Unfollow晒所有人,淨係Follow王子一個、自己嘅Fans club仲有慈善機構,擺明車馬只屬於王子,當時有網民覺得佢呢個行為好唔成熟,不過佢而家又重新Follow返其他人啦。雖然係咁,兩個都繼續愈愛愈高調,仲情侶檔出席活動。早排Stephy又著住王子自家牌子嘅衛衣Po上IG做免費代言人,Fans紛紛留言話俾佢閃親啊!

同方力申嘅十年情,Stephy都好少咁高調示愛,睇怕今次佢同王子嘅感情好認真。唔只Stephy大方示愛,王子都高調認愛,雙雙喺IG傳情。其實呢次係王子入行咁多年首次公開承認戀情,之前曾經同佢傳過緋聞嘅鬼鬼,楊丞琳等等佢都未曾認戀,Stephy係佢第一個公開嘅女友。有網民唔睇好佢地嘅戀情,佢地就用行動證明自己有幾認真,絕對唔係玩玩下㗎!

鍾意就快D Share啦!