掃呢頁CODE去手機

2019年1月1日 星期二

女神男神:蘇拿利的狂野妹妹 做愛整死前度 __,女神,

前度Leonardo(圈)死於Liz懷中。(互聯網)蘇拿利早前坐正做皇馬領隊,登上事業高峰,原來佢有個激正細妹Liz,有段不愉快嘅過去。2010年Li ...


前度Leonardo(圈)死於Liz懷中。(互聯網)


蘇拿利早前坐正做皇馬領隊,登上事業高峰,原來佢有個激正細妹Liz,有段不愉快嘅過去。2010年Liz同男友Leonardo Verhagen打得火熱,某夜雙方共度良宵,點知Leonardo於做愛後心臟病發,死於Liz懷中。好彩之後Liz走出陰霾,繼續演藝事業,依家仲做埋聯合國兒童基金會嘅阿根廷大使。

今年35歲嘅Liz,樣兒同42歲嘅哥哥都幾似,絕對係靚女一名,身材仲激索。Liz本身做開模特兒,之後轉型當上演員,於阿根廷拍過唔少電影同電視劇,喺南美洲非常出名,其IG就有超過27萬Followers,而佢於演藝生涯中亦拍過唔少大尺度性感相。講番當晚慘劇,Liz依然好悲傷:「我哋當晚返咗屋企,開咗支酒,之後開咗啲音樂,冇幾耐我哋就開始做愛。當完事後佢幾乎係立即開始抽搐,之後就跌倒在地。佢最後係喺我懷中斷氣,令我好傷心。」

Liz剛於11月結婚,對象係一名型佬商人,佢哋喺意大利進入浪漫婚禮,進入人生另一階段。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

支持本地運動員,一齊去「睇體」!

https://bit.ly/2DxX4XI 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!