網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月4日 星期五

簡淑兒@少女標本:阿媽逼選美 簡淑兒再揀多一次寧願去… __,簡淑兒,選美,

估唔到阿媽因為想Jessica壯膽,先至叫佢去選美。藝人簡淑兒(Jessica)係參加選美入行,但參加原因竟然係因為媽媽想佢壯膽!回望6年前呢個決定, ...


估唔到阿媽因為想Jessica壯膽,先至叫佢去選美。


藝人簡淑兒(Jessica)係參加選美入行,但參加原因竟然係因為媽媽想佢壯膽!回望6年前呢個決定,Jessica笑言如果畀佢再揀多一次,可能會試吓以其他途徑入行,例如參加藝訓班,不過,佢都好多謝媽媽咁樣逼一逼,令佢發現自己對娛樂圈係有好大興趣。

問到咁多年嚟覺得自己有咩進步?Jessica就話︰「以前做娛樂新聞主播會成日眨眼、講嘢又漏口咁,不停食螺絲,用咗好多時間去克服,自己又唔善於溝通,講嘢好直,以為自己講笑,但人哋聽起嚟感覺唔好,成日都好似得罪人咁。(性格關係到由細到大喺外國讀書?)係呀!啲人會覺得我扮鬼妹,因為我中文唔叻,但依家中文進步咗好多,會抽時間去搵老師練發音。」

談到讀書時期,原來Jessica係修讀心理學課程,仲話如果唔做藝人就會係想做犯罪心理學家,去幫助社會上有需要嘅人:「想令大家對呢一方面有多啲認識,不過要做專業人士就要繼續讀上去,暫時都仲未有呢個時間,自己好難去分心兼顧,又唔係天生讀書材料,純粹係好鍾意心理學,如果有日少啲幕前嘢就去讀番。」佢仲大爆爸爸知道佢要讀心理學,曾經嬲到拍枱叫佢唔好讀:「佢比較傳統,有問點解女仔之家讀埋呢啲,佢覺得犯人好危險,就會覺得點解要去接觸咁危險嘅人,佢哋上一輩同埋中國人傳統會覺得犯人係唔正常嘅人,但我個人覺得太多人誤解咗呢樣嘢。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!