網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月4日 星期五

劉愷威:楊冪谷戲 劉愷威搞喊女星獲封繩神 __,劉愷威,楊冪,

劉愷威離婚後首個現身嘅內地綜藝節目,即時被封「繩神」。大陸女星楊冪去年12月22日晚上發出震撼彈,宣布和劉愷威離婚,結束接近五年婚姻關係,消息震撼!及 ...


劉愷威離婚後首個現身嘅內地綜藝節目,即時被封「繩神」。


大陸女星楊冪去年12月22日晚上發出震撼彈,宣布和劉愷威離婚,結束接近五年婚姻關係,消息震撼!

及後,楊冪強勢出席頒獎禮,雖然雙目炯炯有神,但明顯瘦到令人心痛。日前,她低調現身新劇慶功宴,與老拍檔霍建華密密斟,據悉,楊冪本來唔想出席,但呢部劇係佢婚離後首部主演嘅劇集,點都要蒲頭谷戲!

至於單身爸爸劉愷威就密密為自己事業打拼,上咗央視《我要上春晚》節目獻技,甫出場展示溫文儒雅氣質惹來嘩聲四起,而在跳繩環節將深藏不露的運動天賦發揮,之後更加大難度玩轉身,被網民封「繩神」!最後向內地女星宋寧放電眼,搞到對方喊晒!

原來今次出征,劉愷威早有準備,佢喺休息室嗰陣就已經不停練「送心心」冧粉絲。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!