網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月21日 星期一

方力申:新屋裝修逾千萬 方力申勁大壓力:好多問題 __,方力申,

裝修咗差唔多成年!藝人吳日言(Yan)與友人合資7位數字投資的飯糰店開張,藝人方力申(小方)都有出席撐好友。小方透露活動開始前45鐘才決定現身,他謂: ...


裝修咗差唔多成年!


藝人吳日言(Yan)與友人合資7位數字投資的飯糰店開張,藝人方力申(小方)都有出席撐好友。小方透露活動開始前45鐘才決定現身,他謂:「本來我喺內地開工嚟唔到,但套戲因為資金未到位未開到,收咗10%違約金,依家留港過年,頭先見朋友講原來Yan間店今日開張,所以咪趕嚟囉!」

談到留港度歲,小方不諱言要跟進新居裝修事宜:「差唔多裝修咗成年,連傢俬整咗過千萬,相信農曆年前應該可以起到個殼睇吓,不過裝修都有好多問題,父母又問我,但我又唔識答,所以都好大壓力!之前諗住返內地拍戲可以逃之夭夭,點知到頭嚟乜都冇。」另外,他又笑指座駕內甚麼都有,泳衣、拳套、泳鏡、藍球等樣樣齊,除了可以睡覺,就連「走佬」也可以應付。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!