網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月21日 星期一

謝霆鋒:拍謝霆鋒飲食節目 潘瑋柏唔畀面嗌外賣 __,潘瑋柏,謝霆鋒,

潘瑋柏(左)成為《鋒味》首個叫外賣嘅嘉賓,勁大膽!藝人謝霆鋒最新一集《鋒味》嘉賓是台灣歌手潘瑋柏,他們到廈門拍攝,為滿足潘瑋柏嘅食欲,霆鋒一開始親自下 ...


潘瑋柏(左)成為《鋒味》首個叫外賣嘅嘉賓,勁大膽!


藝人謝霆鋒最新一集《鋒味》嘉賓是台灣歌手潘瑋柏,他們到廈門拍攝,為滿足潘瑋柏嘅食欲,霆鋒一開始親自下廚煮咗啲傳統廈門小炒「迎接」他。在霆鋒埋頭苦幹煮嘢期間,潘瑋柏就在側邊偷食,他笑言自己唔係偷食,係「明」食!他還說:「沒甚麼才藝,只會吃。別人上綜藝節目表演的才藝都是彈鋼琴甚麼的,而我是吃滷肉飯。」

之後,霆鋒就帶咗潘瑋柏去咗當地一間創意餐廳,感受新式廈門味道,他們穿上膠鞋喺泳池開餐,好似炭咁黑嘅炸雞扒同埋暗黑燜飯等,試咗一系列暗黑料理嘅潘瑋柏都忍唔住即刻rap番兩嘴:「看似像炭,卻讓我感嘆!」之後,他們又到植物園食仙人掌。在工場製作盛載食物嘅「錫盤」時,潘瑋柏除咗自備合桃一邊整盤一邊食,仲偷偷地打電話嗌外賣,成為《鋒味》史上第一個嗌外賣嘅嘉賓,認真大膽!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!