網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月21日 星期一

【老公買鞋】歲半小王子走圈巡舖 葉翠翠做陪跑媽:好享受同佢一齊嘅時間 __,葉翠翠,

葉翠翠兩年抱兩,大仔小王子今年一歲有多,日前,壹仔見他們一家四口行街SHOPPING,精力充沛的小王子,在店內走圈巡舖,見爸爸揀鞋,他又會走去湊熱鬧, ...




葉翠翠兩年抱兩,大仔小王子今年一歲有多,日前,壹仔見他們一家四口行街SHOPPING,精力充沛的小王子,在店內走圈巡舖,見爸爸揀鞋,他又會走去湊熱鬧,幫忙俾意見。當爹哋忙住揀心頭好,媽咪隨即接力,本來在店內坐着休息的她,站起來跟在小王子身後,全程望到實。

提起小王子,翠翠表示無論怎樣忙碌,也很享受跟兩個兒子一起的時間,小王子正在上PLAYGROUP班,開始羣體生活後,做事變得有規律,玩具會放回原位:「最想佢有個快樂的童年。」


鍾意就快D Share啦!