網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月11日 星期五

利嘉兒:C1:蔡一鳳利嘉兒姊妹決裂隔空互寸 __,利嘉兒,蔡一鳳,

介紹朋友被「過橋抽板」。名人圈好姊妹蔡一鳳與利嘉兒被爆關係決裂!有傳因有人「過橋抽板」,令蔡一鳳覺得「朋友圈」的人脈關係被利用,現時大家互當透明!蔡一 ...


介紹朋友被「過橋抽板」。


名人圈好姊妹蔡一鳳與利嘉兒被爆關係決裂!有傳因有人「過橋抽板」,令蔡一鳳覺得「朋友圈」的人脈關係被利用,現時大家互當透明!蔡一鳳回應時承認大家關係疏遠,暗指只是點頭之交,稍後龍鳳胎百日宴也不請對方;利嘉兒受訪時明言不需一個澳門人介紹朋友給她認識,針鋒相對, 再見不是朋友!

主持《笑談普通話》為人熟悉的藝人利嘉兒(Lily),自2010年嫁給有米老公Bong後頓變闊太,專心湊BB及於名人圈打滾。她原本與前亞視高層盛品儒的名媛太太蔡一鳳(Michelle)分屬好友,對方結婚時更擔任伴娘!隨後於Michelle的生日會上,兩人攬晒腰合照,情同姊妹!不過據身邊好友爆料指,Michelle不時介紹自己的名人好友給Lily認識,但後來有感對方「過橋抽板」,跳過她私下約剛介紹的朋友,導致姊妹決裂,已沒有交往一段日子!

冇時間見:疏遠都係常事

對於有傳姊妹情不再,Michelle回應時竟指與對方相識不是很久,主要是雙方老公介紹而認識:「之前因為佢老公拜託我老公,話佢啱啱好番(指Lily曾患情緒病),想我幫手介紹少少朋友畀佢認識,所以有咗來往。」她指近年公私兩忙,很多朋友沒有時間成日見面:「所以大家疏遠咗!朋友係需要時間去發現能唔能夠交心,冇時間相處,疏遠都係常事,唔係每一位認識嘅人都可以做好朋友,都有點頭相識嘅朋友。」似有言外之意!

講到有指兩人同場見面互當隱形,Michelle暗示大家非深交:「上次慈善活動都有見面,佢過嚟傾偈,都傾咗幾句,但耐咗唔見,唔係好多嘢傾。(之後龍鳳胎百日宴同慈善會就職晚宴都會請佢?)百日宴只會請比較Friend嘅朋友、平時交往比較深嘅朋友,仲有屋企人邀請嘅親戚朋友。至於慈善會都係主席同其他副主席嘅朋友,所以唔知有冇人邀請佢,但我就冇!因為我啲枱已經爆咗,依家諗緊係咪向慈善會買多兩張枱,因為有韓國歌手Rain同陳曉東嚟做表演嘉賓,反應好雀躍。」

Michelle話明大家只是普通朋友,Lily亦指做朋友要講緣分!她受訪時表示兩人上次見面時仍有傾偈:「冇乜原因令到我哋不和。(有指佢介紹身邊朋友畀你認識後,你過橋抽板?)我都有介紹朋友畀佢識!大家出咁多活動,邊個識邊個先好難講!我喺呢行咁多年都識好多人,冇話你識先定我識先。其實我身邊好多朋友唔識佢,我喺香港咁耐,唔需要一個澳門人介紹香港人畀我識。(你哋係咪疏遠咗?)每個朋友除非好交心,就會一直Keep住,但出去Social,有時同呢班人熟啲,有時同另一班人熟啲。(同Michelle好耐冇聯絡?)我同佢唔係直接認識,係佢老公同我老公認識先,佢前幾年先嚟香港,冇乜朋友,所以好多事都會問我哋,咪多咗聯絡!依家佢嚟香港耐咗,建立咗自己圈子,都唔需要我介紹喇!佢都熟晒環境。」

擔任伴娘:佢當年冇朋友

提到當年Michelle結婚擔任伴娘,Lily坦言:「佢當年結婚時冇乜朋友,佢老公問我可唔可以做姊妹,嗰陣時大家多接觸。(依家咁樣,覺得可唔可惜?)我覺得做朋友,夾就見多啲,冇偈傾就見少啲,我唔會勉強人!做朋友係講緣分,情侶有熱戀期,朋友都有,熱戀期過咗,咪冇之前咁多話題,我做咗咁多年,人來人去都習慣晒。可能啲人見我做佢姊妹,以為我哋好熟!不過,我仍然當佢係好朋友,我對朋友係真心,唔會因為其他人嘅說話而改變。如果有人因為其他嘢而唔當我係朋友,咁係佢嘅損失……我唔係講緊Michelle喎!」問到會否出席Michelle一對龍鳳胎的百日宴時,Lily指如對方邀請便會去。

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!