網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年1月11日 星期五

【女神出嫁】Vivi Tam婚後繼續模特兒工作 愛二人世界唔心急造人 __,女神,

模特兒Vivi前日出嫁。
現年25歲的宅男女神譚嘉儀(Vivi),今年9月宣佈同拍拖兩年多,比佢年長十歲嘅男友Kenny拉埋天窗,消息一出可謂傷透一眾少男心。前日就係Vivi大 ...


現年25歲的宅男女神譚嘉儀(Vivi),今年9月宣佈同拍拖兩年多,比佢年長十歲嘅男友Kenny拉埋天窗,消息一出可謂傷透一眾少男心。前日就係Vivi大婚日子,婚宴筵開30席,喺金鐘一間酒店舉行。



剛剛成為人妻嘅Vivi,今日接受《蘋果》訪問,佢話:「前日係擺酒同埋註冊,喺婚宴自己都忍唔住喊咗好多次,因為真係好感動,老公喺台上面講咗好多愛的宣言,因為佢平時係一個唔多識講情話嘅人,所以真係好驚喜。」



而另一個驚喜環節,就係Kenny原來秘密去學吹Saxophone,婚宴當晚就係交功課嘅日子,Vivi話:「之前真係完全唔知佢偷偷去咗學,佢吹完之後仲突然下跪,然後送咗99枝玫瑰畀我,呢份心意真係好感動。」



問Vivi婚後會唔會即時開工「造人」?佢就話同老公都希望先過二人世界,年中就會出發去蜜月旅行。Vivi父親前年忽然因病猝逝,令一向跟父親感情要好嘅佢受咗好大打擊,Vivi感觸話:「成個婚禮都好完美,所有佈置都係我夢想嘅嘢,最重要係屋企人同最好嘅朋友都嚟咗,唯一係爸爸睇唔到我出嫁,呢個係我最大嘅遺憾!」



樣子甜美嘅Vivi雖然年紀輕輕,但當模特兒嘅年資已經近8年,15年因為同網絡紅人達哥一齊拍旅遊網站廣告人氣急升,火速被網民封為宅男女神。不過,前年佢為咗追夢,毅然將模特兒工作放下,隻身飛去日本修讀藍帶廚師課程。Vivi話:「因為爸爸生前都係做廚師,自細都受佢影響,對入廚好有興趣,最後得到爸爸嘅支持,先至有勇氣去追夢,可惜佢始終睇唔到我畢業。」



問Vivi婚後係咪會繼續模特兒工作?佢就話:「一定會呀!但係都想向其他方面發展,因為之前發現好多外國嘅小朋友床好靚,而且品質都好好,所以喺法國傾咗一個牌子嘅代理返嚟,嚟緊都希望可以帶多啲好嘢畀香港嘅小朋友。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



模特兒Vivi前日出嫁。 老公Kenny比她年長十歲。 老公Kenny比她年長十歲。
網絡紅人達哥都有去飲。

網絡紅人達哥都有去飲。
Vivi話婚宴上,老公畀咗好多驚喜佢。

Vivi話婚宴上,老公畀咗好多驚喜佢。
Vivi話同老公都想先過二人世界。

Vivi話同老公都想先過二人世界。
請晒一班老友做姊妹。

請晒一班老友做姊妹。
Vivi話好鍾意中式裙褂呢個Look!

Vivi話好鍾意中式裙褂呢個Look!
前年Vivi去日本讀藍帶廚師課程。

前年Vivi去日本讀藍帶廚師課程。

鍾意就快D Share啦!