網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月7日 星期四

陳茵媺:咁爆?新年大驚喜 陳茵媺:我第三個仔 __,陳茵媺,

育有三個仔女嘅陳茵媺(Aimee)尋日喺社交網大晒全家福,今日佢再上載另一段片,仲自爆:「my3rdson.(我第三個仔)」咁驚爆?片中有個小朋友戴上 ...


育有三個仔女嘅陳茵媺(Aimee)尋日喺社交網大晒全家福,今日佢再上載另一段片,仲自爆:「my 3rd son.(我第三個仔)」咁驚爆?

片中有個小朋友戴上紅色帽及墨鏡,仲成面鬚,Aimee就向大家介意,呢個係佢第三個仔,叫Camillo,佢成塊都係鬚,對佢呢個年齡嚟係有啲成熟嘅!原來佢係囡囡Camilla啫,Aimee用個特效app將Camilla扮成「大叔」,網民都大讚佢真係好可愛呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!