網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月7日 星期四

《皓鑭傳》:《皓鑭傳》四大惡女 高顏值冇得輸 __,《皓鑭傳》,

內地宮廷劇《延禧攻略》去年紅遍兩岸三地,劇中「魏瓔珞」吳瑾言雖然受到「嫻妃」佘詩曼、「高貴妃」譚卓、「純妃」王媛可、「順嬪」張嘉倪、「爾晴」蘇青等多位 ...


內地宮廷劇《延禧攻略》去年紅遍兩岸三地,劇中「魏瓔珞」吳瑾言雖然受到「嫻妃」佘詩曼、「高貴妃」譚卓、「純妃」王媛可、「順嬪」張嘉倪、「爾晴」蘇青等多位反派嘅陷害,但最後都逆襲成功。而最近熱播、沿用《延》班底嘅新劇《皓鑭傳》,亦食住個勢,打造「四大惡女」對付吳瑾言飾演嘅「皓鑭」,佢哋全部都來頭唔少,而且都有高顏值,位位都係索女!

李春媛

「岫玉」李春媛同「皓鑭」吳瑾言係同父異母嘅姊妺,但李春媛因為妒忌而耍橫手搶走吳瑾言嘅夫君,再屢出詭計迫害對方,最後更不惜捨命陷害吳謹言。其實李春媛早喺《延禧攻略》就已經同吳謹言多次大鬥法,佢最近亦拍住佘詩曼、黃曉明為劇集《鬢邊不是海棠》開工,隨時再次跑出!而的的骰骰嘅佢唔sell性感,反而喺社交網大晒文青照,以氣質取勝。

王琳

皓鑭嘅繼母「高敏」王琳一出場就已經壞事做盡,不但將皓鑭生母推落井,更將皓鑭賤賣出去。而內地女星王琳亦係出名嘅「御用惡後母」,其中就以《情深深雨濛濛》嘅「雪姨」最為人熟悉。不過現年48歲嘅佢私底下則係「廿四孝好媽媽」,獨力養大13歲囝囝,仲不時喺社交網大晒母子合照,相當溫馨。

海鈴

「公主雅」海鈴任性刁蠻,因為自己傾慕嘅人愛上皓鑭,而多次設計殺害對方。而海鈴呢位90後小花,2015年參演第一套劇《太子妃升職記》已嶄露頭角,入行短短4年已成功爬上女主角之位,佢喺社交網亦有不少騷長腿相,非常養眼。

寧靜

「厲夫人」寧靜本身非常賞識皓鑭,但因為皓鑭同佢唱反調,而誓要剷除呢粒眼中釘。而現年46歲嘅寧靜係內地嘅知名女星,佢雖然離過婚兼育有一子,但依然keep到個靚樣,絕對係「美魔女」。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!