網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年2月7日 星期四

馬德鐘:C1:馬德鐘李佳芯豬籠入水過肥年 __,李佳芯,馬德鐘,

貴為今屆視帝視后的馬德鐘與李佳芯,獲加封名銜當然賺到豬籠入水,豬年望繼續長賺長有,馬德鐘有意再置業投資,至於歌聲被指「魔音」的佳芯,決心練好屬於自己的 ...


貴為今屆視帝視后的馬德鐘與李佳芯,獲加封名銜當然賺到豬籠入水,豬年望繼續長賺長有,馬德鐘有意再置業投資,至於歌聲被指「魔音」的佳芯,決心練好屬於自己的專有聲線,誓要把畏懼扭轉成興趣。二人更認同大年初三赤口之說,絕不到親戚家拜年,免得開口夾着脷!

馬德鐘與李佳芯於無綫《萬千星輝頒獎典禮》以大熱姿態稱帝封后,兩個月過後,心情依然興奮,沒有劇集在身的他們不斷接商演活動搵外快,賺到荷包腫脹過肥年。對於大年初三赤口之說,閱歷較多的馬德鐘表示,每逢過年都特別留意:「往年都係同屋企人過,唔會特別去拜年,就算打麻雀,講嘢都特別小心。」佳芯則指家人雖沒有特別禁忌,但當日不會安排拜年節目:「以往都係初二去婆婆度拜年,初三最簡單留喺屋企煎吓糕,一係就飲茶就算,其實啲人話年廿八洗邋遢,我就年三十都洗緊,但買新衫呢樣嘢就會堅持,仲有屋企新年擺嘅花同全盒都係我負責。」

踩界拍戲

馬德鐘計劃到澳洲探望求學的兒子,順道於當地休息,笑指獲獎後感覺與市民距離拉近,現時於街上不時與市民打招呼及閒聊。談到收入大增,可會再度出擊投資?他謙稱:「我唔係賺好多,本來係想買樓,話樓市會跌,但實際又唔係差好大。(喺澳洲買?)都有諗,但當地稅好高,買完又要租畀人,都係睇定啲先!(豬年大計?)希望拍多啲電影,曾經話想唱主題曲都唱咗,演反派同專業人士都做過,依家身處古裝街又想拍吓古裝,離開吓現實世界。」

洗脫魔音

演技獲讚大躍進的佳芯,短短幾年便攀上視后之位,絕對付出過不少努力,不過其演技也不及唱功惹人關注,每次站於台上,觀眾都急不及待拿起手機錄下她的唱功,故大感壓力:「每次聽番都覺得仲差啲,仲有進步空間,啲人唔再話我魔音,係話聲線好獨特啫!演員有獨特之處係好事,但唱歌就希望唔好太獨特。(搵老師學?)之前有,但悟性太低,領略唔到,每次表演唱高音就好緊張,大家睇我會唔會走音,所以唔可以太Relax。呢排都練緊新歌,希望有生之年可以練好屬於自己嘅聲線,將佢培養成為興趣。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!